Veelgestelde vragen

Wij hebben een aantal veelvoorkomende vragen hieronder voor u opgesomd. Mocht u vraag hier niet tussen zitten staan wij telefonisch en per mail klaar om uw vragen te beantwoorden.

Voor hoeveel ben ik verzekerd en wat wordt er vergoed?

Wij kunnen bijna altijd zien voor hoeveel u per jaar bent verzekerd en welke behandelingen er worden vergoed. De assistent aan de balie en de tandarts/mondhygiënist kan dit ook verder toelichten, dit kan zowel voorafgaande aan de behandeling of na uw behandeling.

Krijg ik een herinnering voor mijn afspraak?

Wij maken samen met u de vervolgafspraken. U krijgt tijdig een email en of sms om u te herinneren aan uw gemaakte afspraken. U kunt kosteloos 48 uur van tevoren afmelden doormiddel van een email en/of telefonisch contact. Op een herinnering sms kan niet worden gereageerd.

Ik wil graag wittere tanden, bij wie kan ik terecht?

Voor het witter maken van uw tanden, bleken zoals wij dat noemen, is het belangrijk dat dit op een veilige manier gebeurt. Wij maken eerst een consult afspraak voor uw bij de tandarts of de mondhygiënist om te kijken of een bleekbehandeling geschikt is voor u. Daarna zal er gekeken worden welke bleekmethode voor uw van toepassing is. De tandarts of de mondhygiënist zal u alle mogelijkheden uitleggen en de verschillende opties bespreken.

Hoe waarborgt de praktijk de kwaliteit?

Wij werken alleen met gediplomeerde behandelaren en specialisten. Alle behandelaren nemen deel aan  nascholing en cursussen om hun eigen kennis bij te houden, te optimaliseren en de nieuwste behandelmethodes toe te passen. Wij staan open voor feedback en nemen deze nauw op in onze praktijkbeheer en werkwijze.